1- آیا امکان تغییر مشخصات حساب کاریری وجود دارد؟
بله از طریق پنل کاربری که پس از ورود در دسترس هست این امکان وجود دارد. (روی نام خود پس از ورود کلیک کنید)
2- چگونه می توانم نام کاربری و یا کلمه عبور خود را بازیابی کنم ؟
پاسخ : شما میتوانید در قسمت بالا سمت چپ سایت بر روی گزینه ورود کلید کنید. در پایین منو باز شده برای شما، گزینه های تغییر نام کاربری و تغییر کلمه عبور وجود دارد. با کلید بر روی این گزینه ها منوی جدید برای شما باز می شود، پست الکتورنیکی خود را در فیلد مربوطه وارد کنید و سپس بر روی دکمه ارسال کلیک کنید. پیامی به پست الکترونیکی شما فرستاده خواهد شد که شما می تواند از طریق آن نام کاربری و یا کلمه عبور خود را اصلاح کنید.
3- آیا می توانم به اطلاعات خرید های قبلی خود دسترسی پیدا کنم ؟
بله از طریق پنل کاربری که پس از ورود در دسترس هست این امکان وجود دارد.
1- آیا برای خرید از فانتزیما، حتما باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ : بله، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک محصول را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.
2- آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ : شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
3- آیا میتوانم برای شخص دیگری از فانتزیما خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
پاسخ : بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به فانتزیما، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش " انتخاب آدرس"، شما میتوانید با انتخاب گزینه "افزودن آدرس جدید" آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.
4- از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
پاسخ : شما می توانید برای اطلاع از سفارش خود از 3 طریق عمل کنید.
الف) می تواند با شماره تلفن فانتزیما بی ساعات 12 تا 16 شنبه تا چهارشنبه تماس بگیرید.
(شمار تلفن فانتزیما: ۰۲۱۸۸۵۴۸۹۵۵)
ب) از طریق تلگرام با آی دی: fantasimoon@
ج) از طریق وب میل با فانتزیما در ارتباط باشید.
(روزانه یک بار به تمامی ایمیل هایی که به فانتزیما ارسال شده است پاسخ داده می شود)
د) می توانید ازطریق دایرکت اینستاگرام سفارش خودتون رو پیگیری کنید.
5- میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ : خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.
6- آیا برای محصول ارسال شده باید پولی بابت هزینه ارسال پرداخت شود؟
پاسخ : برای سفارشات بالای ۷۰۰ هزارتومان ارسال رایگان است. نکته : هزینه ارسال کالاهایی که مشتریان محترم تقاضا می کنند که با پیک یا تیپاکس ارسال شوند بر عهده خود آنها می باشد.
7- مدت زمان رسیدن محصولات پس از ثبت سفارش به دست مشتریان چقدر می باشد؟
پاسخ : سفارشات روز کاری بعد از ثبت شدن با پست پیشتاز ارسال میشن و در تهران از 24 تا 48 ساعت و در شهرهای دیگه از 48 تا 72 ساعت ۤبعد ارسال بعد به دست مشتریان می رسند.
البته سفارش هایی مانند ماگ و قاب موبایل چون زمان آماده سازی دارند یک روز دیر تر ارسال میشن و سفارش هایی که از قسمت فانتزیآرت هستند 2 تا 3 روز دیرتر
البته در روز های جمعه و روز های تعطیل پست کار نمیکنه و طبیعتا به زمان ارسال اضافه میشه
9- در چه ساعاتی از شبانه روز سفارش به دست می رسد ؟
پاسخ : از این جهت که تمامی سفارش ها از طریق پست پیشتاز ارسال می شوند. معمولا ساعات تحویل کالاهای پستی از ساعت 9 تا 14 می باشد.
10- برای خرید محصولاتی که اندازه های آنها قابل تشخیص نیست، مانند حلقه ها و تیشرت ها باید به چه شکلی خرید را انجام دهیم.
پاسخ : برای این گونه محصولات راهنمایی در سایت و در کنار محصول قرار داده شده که شما می توانید با استفاده از آن به صورت دقیق اندازه ها و ابعاد مورد نظر خود را اندازه گیری کرده و با توجه به آن سایز مورد نظر خود را سفارش دهید.
11- در صورتی که محصولی به صورت معیوب و یا مغایر با محصول سفارش داده شده به دست ما برسد باید چکار کنیم ؟
پاسخ : در این صورت شما از محصولی که به دستتان رسیده است عکس گرفته و به اینستاگرام و یه وب میل فانتزیما ارسال نمایید. فانتزیما وظیفه دارد که این محصول را دوباره برای شما ارسال کند و یا در صورت عدم موجودی محصول مورد نظر، هزینه آن را تماما به شما عودت دهد.
12- در صورتی که اشتباها محصولی را سفارش داده باشیم و محصول دیگری مد نظر ما باشد باید چکار کنیم ؟
پاسخ : در این صورت شما می توانید محصول را برای فانتزیما ارسال کنید. به محض اینکه محصول به فانتزیما برسد محصول مورد نظر شما دوباره ارسال خواهد شد. با این تفاوت که هزینه دوباره ارسال به عهده خود شما خواهد بود.
1- مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت کنم؟
پاسخ : برای پرداخت هزینه سفارش خود، شما در مرحله پایانی ثبت سفارش وارد درگاه بانکی می شوید و می توانید از این طریق مبلغ سفارش خود را پرداخت نمایید.
2- آیا امکان پرداخت هزینه محصولات در محل دریافت و به صورت نقدی وجود دارد ؟
پاسخ : خیر فانتزیما در حال حاضر این امکان را ندارد.
3- با استفاده از کارت کدام بانکها میتوان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
پاسخ : شما میتوانید با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فانتزیما، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
4- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ : گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.