نام: Max Payne 2: The Fall of Max Payne
سازنده: Remedy Entertainment , Rockstar Vienna
ناشر: Rockstar Games
سبک: شوتر سوم شخص
موتور گرافیکی: MAX-FX 2.0
نویسنده: Sam Lake
پلتفرم: Microsoft Windows , Xbox , PS2
روزهای زوال یک اسطوره… عناوین خاطره انگیز همیشه جاودانه مانده اند. این عناوین هر چقدر هم که زمان انتشارشان بگذرد، باز هم در خاطر اکثر بازیبازان خواهد ماند. یکی از دلایل خاطره انگیز بودن این عنوان و جاودانه شدن آن، داستان درگیر کننده آن است. داستان نسخه دوم، چند سال بعد از وقایع نسخه اول را برای ما بازگویی میکند. حال شخصیت اصلی داستان یعنی Max باز هم به اداره پلیس شهر نیویورک (NYPD) بازگشته در حالی که مافوق او که Alfred Woden نام دارد، تمام پرونده های Max را از او گرفته و Max به یک پلیس عادی و سطح پایین تبدیل شده. در یکی از روزهایی که او طبق معمول مشغول گشت است، به منطقه ای اعضام میشود تا رد یک سری قاتل حرفه ای را بگیرد. در طی این عمل او متوجه حضور Mona Sax در این مکان میشود. Mona شخصیتی بود که در نسخه اول بازی نیز حضور داشت و در پایان بازی گمان میکردیم که او مرده است. همچنین Mona اکنون یکی از افراد تحت تعقیب و مظنون اصلی یک پرونده بود. این ماجرا باعث میشود تا Max باز هم درگیر یک جریان و یک تضاد جدید بین شغل و زندگی اش شود. روایت داستان بازی بسیار عالی است. در ابتدا بازی از بیمارستان آغاز میشود… Max در بیمارستان بهوش می آید، همه چیز مبهم است… شما نمی دانید که چه اتفاقی پیش از این افتاده، نمی دانید که او چرا در بیمارستان… ده ها سوال ذهنتان را مشغول میکند تا اینکه بازی به چند ماه قبل باز میگردد و پس از ادامه آن کاملا متوجه اتفاقاتی که افتاده خواهید شد. احتمالا بیشتر شما Sam Lake را میشناسید. او با نویسندگی این عنوان کاری کرد تا داستان و دیالوگ های این بازی برای همیشه در ذهنمان نقش ببندد. نکته بسیار جالبی که در این عنوان شاهد هستیم، روایت داستان بازی در ابتدای هر مرحله به صورت کامیک است. این مسئله در سال ۲۰۰۳ یک نوآوری به تمام معنا محسوب میشد و بسیار به زیباتر شدن بازی کمک میکند صحنه های کامیک یکی پس از دیگری ظاهر شده و با موسیقی فوق العاده و صداگذاری عالی شخصیت ها در هم آمیخته و یک ترکیب کاملا بی نقص را پدید آورده است.
ماگ |
ابعاد (طول × عرض × ارتفاع) | 0 x 0 x 0 |
وزن | 0 |
نظرات (0)