ورود

ثبت




1- اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

در صورتی که محصول رسیده به دست مشتریان از نظر فیزیکی اشکال داشته باشد. حد اکثر تا 7 روز بعد از رسیدن محصول به دست مشتری باید با فانتزیما تماس گرفته شود (از طریق ایمیل، اینستاگرام و تلفن) و عکس محصول برای فانتزیما ارسال شود. در صورت صحت موضوع محصول دیگر برای مشتری ارسال و یا مبلغ محصول به مشتری بازگشت داده می شود.

 

2-اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

در صورتی که محصول رسیده به دست مشتریان از نظر مشخصات ظاهری و فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد. حد اکثر تا 7 روز بعد از رسیدن محصول به دست مشتری باید با فانتزیما تماس گرفته شود (از طریق ایمیل، اینستاگرام و تلفن) و عکس محصول برای فانتزیما ارسال شود. در صورت صحت موضوع محصول دیگر برای مشتری ارسال و یا مبلغ محصول به مشتری بازگشت داده می شود.

 

3- اگر کالای خریداری شده، بر اثر حمل و نقل آسیب دیده باشد.

در صورتی که محصول رسیده به دست مشتریان بر اثر حمل و نقل آسیب دیده باشد. حد اکثر تا 7 روز بعد از رسیدن محصول به دست مشتری باید با فانتزیما تماس گرفته شود (از طریق ایمیل، اینستاگرام و تلفن) و عکس محصول برای فانتزیما ارسال شود. در صورت صحت موضوع محصول دیگر برای مشتری ارسال و یا مبلغ محصول به مشتری بازگشت داده می شود.